5 exemples de botigues virtuals amb codis QR

Les empreses comencen a emprar cada vegada més com a reclam les botigues virtuals que permeten la compra tirant mà de codis QR.

L'usuari està cada dia més familiaritzat amb els codis i el seu ús i l'aposta per una iniciativa d'aquest estil pràcticament garanteix l'aparició massiva en premsa. L'última a unir-se a la llista és Tesco, la signatura que curiosament va donar el tret de sortida a la febre de les botigues QR.


  1. Tesco a l'aeroport de Gatwick
    La companyia obria el passat 7 d'agost la seva botiga virtual a la terminal nord de l'aeroport londinenc de Gatwick, que estarà operativa fins al proper 16 d'agost sota el reclam ‘arribar a casa amb la nevera buida?’. La signatura vol arribar als 30.000 passatgers que surten al dia de la terminal, que han d'enfrontar-se a una espera mitjana de 70 minuts. A la seva disposició tenen els habituals productes bàsics, que li seran lliurats en tornar de vacances. En total, podran triar entre 80 productes diferents, que inclouen des de llet fins a cereals, pollastre, ous o formatge.
  2. Tesco a Corea del Sud
    La cadena britànica de supermercats va ser la primera a fer una instal·lació d'aquestes característiques. El supermercat a l'aeroport és la seva segona experiència. La primera va ser l'estació de metro Seonreung, Seul, Corea del Sud, fa un any. Tesco està present al país amb Homeplus. La botiga tenia 500 referències i si el comprador adquiria els productes abans de les 13 hores, li eren lliurats aquesta mateixa tarda a última hora. Tesco va aconseguir un impacte als mitjans de 25 milions d'articles.
  3. Renova a Porto i Lisboa
    Renova, la firma portuguesa de paper higiènic, va llançar al començament d'estiu una peculiar campanya en dues estacions de metro de les dues principals ciutats del país, Porto i Lisboa. La firma ha convertit les estacions de Trindade, del metre de Porto, i de Marquès de Pombal, del de Lisboa, en botigues virtuals en les quals comprar el seu paper higiènic des del mòbil. Uns quants codis QR acompanyen les explicacions sobre alguns dels seus papers de major qualitat. L'usuari pot comprar mentre espera el proper tren i rebre-ho a casa.
  4. eBay per Nadal
    eBay va instal·lar una botiga a mig camí entre físic i virtual a Nova York la passada campanya de Nadal. Els productes físics a la venda eren exposats en cridaners aparadors encara que per fer-se amb ells calia tirar mà del mòbil. Cada producte tenia el seu codi associat.
  5. Procter&Gamble a Praga
    El gegant de la distribució va instal·lar una botiga virtual al metro de Praga l'octubre de 2011, associats amb els hipermercats Mall.cz. Podien comprar els diferents productes de drogueria de P&G i a mesura que es va apropar la campanya de Nadal (el supermercat virtual va desaparèixer amb l'any) es van afegir petits electrodomèstics.


    tags: vendes QR Tesco

    Ho vols compartir?
cdnet
  Títol Tema
7881 Els bots maliciosos representen gairebé el 40% de tot el trànsit d'internet
7860 Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3852 Per què la majoria de les empreses no pren precaucions al núvol
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3834 Cloud computing: evolució d'un model d'èxit
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3747 El màrqueting es capbussa en l'oceà digital màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3272 Què fer per llançar-se bé al e-commerce? màrketing
3276 6 consells sobre marketing online – infografía social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2720 5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials màrketing
2722 Cinc accions a evitar en social media social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo