5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials

La integració d'un lloc Web amb les xarxes socials és fonamental per dos motius principals.

D'una banda, permet promoure les teves xarxes socials des del lloc Web. Per un altre, d'aquesta manera és possible donar claredat dels canals oficials a les xarxes socials, ja que existeix molta suplantació (fer-se passar per una marca).

El tipus d'integració del teu lloc Web amb els diferents canals de social media depèn de l'objectiu del lloc. A continuació et presento 5 tipus d'integracions perquè seleccions la millor d'acord a les teves necessitats.

“Segueix-nos a” en un lloc destacat

Aquest és el tipus d'integració més comuna a Internet i s'utilitza per a aquells llocs que el seu objectiu és el branding (enfortiment de marca). Generalment aquest element pot estar situat en la cantonada superior dreta o un lloc destacat, com ho mostra el lloc de Pringles Espanya.
home_pringles

“Segueix-nos a” en la part inferior del portal o absent

Els llocs de Comerç Electrònic que més venen al món (Amazon, Staples, Apple) no utilitzen l'opció de “Segueix-nos a:”, l'anterior a causa que si tenim un usuari en el lloc Web que és on generem la conversió (venda) no té sentit portar-li-ho per a les xarxes socials.

No obstant això alguns portals de comerç electrònic ho posen en la part inferior de la Web d'una manera discreta, com es veu en Elcorteingles.es
elcorteingles_home

Feed de Twitter i Facebook en el lloc Web

Publicar les últimes publicacions de Facebook i / o Twitter s'usa per a llocs Web que el seu objectiu és la creació de comunitat. Generalment aquests llocs a més de tenir el “Segueix-nos en” compta amb feed. Aquest tipus d'integració és útil per als blogs, diaris, portals especialitzats entre uns altres.

El blog d'Enrique Dans és un exemple clar d'aquest tipus d'integració.
enriquedans_home

Botons de Propagació Social

Els botons de propagació mitjançant xarxes socials s'han convertit en un element fonamental per propagar el contingut. Aquests són molt importants per a tots els llocs però especialment per als portals de contingut especialitzat i blogs.

El portal de Ticbeat.com és un bon exemple de l'ús d'aquests botons.
ticbeat_home

Autenticació integrada amb xarxes socials

El login utilitzant Facebook o Twitter s'ha convertit en una eina molt útil ja que redueix de manera important el temps d'autenticació. Quan el login es realitza amb Facebook exigeix autorització de la persona que s'està autenticant perquè Facebook comparteixi la informació del seu perfil amb el lloc Web. Facebook lliura el nom complet i l'e-mail de la persona que es va autenticar.

PRIVALIA utilitza aquest tipus de login en el seu lloc Web.
privalia_home

tags: integració segueix-nos xarxes

Ho vols compartir?
cdnet
  Títol Tema
7881 Els bots maliciosos representen gairebé el 40% de tot el trànsit d'internet
7860 Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3852 Per què la majoria de les empreses no pren precaucions al núvol
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3834 Cloud computing: evolució d'un model d'èxit
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3747 El màrqueting es capbussa en l'oceà digital màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3272 Què fer per llançar-se bé al e-commerce? màrketing
3276 6 consells sobre marketing online – infografía social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2720 5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials màrketing
2722 Cinc accions a evitar en social media social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo