Per què els clients abandonen el carret de la compra?

Entre el 57-75% de tots els carrets de la compra són abandonats pels clients abans que la venda estigui tancada

Un estudi de tamingthebeast.net conclou que el 57-75% de tots els carrets de la compra són abandonats abans de que la venda estigui tancada. Tot i que la majoria dels compradors potencials tenen algun tipus d'interès en els productes que ofereix la botiga online.

Aquest és el resum de les 10 raons per les quals abandonen carret de la compra i el percentatge de consumidors que l'esmenten com una raó:

1. Les despeses d'enviament (72%)
2. Comparació de productes en altres botigues (61%)
3. Canviar d'opinió (56%)
4. Guarden els productes per comprar més endavant (51%)
5. El cost total a pagar és massa alt (43%)
6. El procés de compra és massa llarg (41%)
7. La comanda requereix massa informació personal (35%)
8. La botiga requereix registre abans de poder comprar (34%)
9. Lloc és inestable o poc fiable (31%)
10. El procés de compra és confús (27%)

La conclusió a la qual s'arriba és que els compradors potencials tenen moltes raons per NO comprar a la primera visita. Si una botiga online només compta amb aquells que comprin a la primera visita i es neguen a seguir als que abandonen el carret de la compra, estan perdent una gran part del seu segment de mercat.

tags: compra online estudis

Ho vols compartir?
cdnet
  Títol Tema
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo