Les 5 tendències de social commerce per a 2013.

El comerç social es basa en la incorporació de la identitat 2.0 del comprador al procés de compra online a través del seu perfil en diverses xarxes socials, permetent una gran personalització.

Es tracta d'un sector de gran creixement, amb una xifra mundial superior als 6.950 milions d'euros, i un creixement anual del 56%. Des de Social-Buy.com han publicat un informe que enumera quins seran les principals tendències en aquest camp durant el pròxim any 2013:


  • Convertir els ‘m'agrada’ en vendes. Moltes empreses busquen estendre els seus canals de venda online fins a integrar-lo amb les xarxes socials per a d'aquesta manera promoure uns descomptes més personalitzats per als seus compradors.


  • Confirmació del comerç mòbil. Els dispositius intel·ligents han tingut una gran penetració i ús durant aquest any, amb un creixement del 300% del comerç mòbil a nivell global. El 62% dels usuaris de telèfons intel·ligents a Espanya ha realitzat compres a través del mòbil en l'últim mes, el que demostra que és un gran aliat per a impulsar les vendes i fomentar el compromís amb la marca. Així es preveu que la tendència mòbil segueixi creixent i assoleixi consolidar-se, expandint els llocs web especialment dissenyats per a mòbil, els serveis de geolocalització i les transaccions NFC.


  • Protagonisme d'un consumidor poderós. L'usuari s'ha convertit en un element de promoció de la marca, que ha d'aprofitar aquest fet per a involucrar-li en les seves estratègies. Així deixessin de ser simples compradors per a passar a ser part activa de la seva definició, de manera que cada client pot crear la seva botiga ideal amb una experiència de compra personalitzada.


  • Una important influència de Pinterest en el comerç social, que s'ha convertit en un dels grans jugadors del sector amb un contingut hipersegmentat.


  • Fusió dels canals online i offline, ja que l'important ara no és on es realitza la compra sinó com. Així s'estableixen relacions entre les diferents plataformes i canals que desencadenin el mateix resultat, la compra final.



tags: social comerce estrategies compra

Ho vols compartir?
cdnet
  Títol Tema
7881 Els bots maliciosos representen gairebé el 40% de tot el trànsit d'internet
7860 Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3852 Per què la majoria de les empreses no pren precaucions al núvol
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3834 Cloud computing: evolució d'un model d'èxit
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3747 El màrqueting es capbussa en l'oceà digital màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3272 Què fer per llançar-se bé al e-commerce? màrketing
3276 6 consells sobre marketing online – infografía social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2720 5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials màrketing
2722 Cinc accions a evitar en social media social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo