4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia

Moltes botigues dedicades al comerç electrònic cometen errors que provoquen que els usuaris tanquin espantats la finestra i fugin a altres webs

El nombre d'internautes que es llança a comprar a internet creix any rere any a Espanya. No obstant això, no totes les botigues en línia estan complint amb uns aspectes bàsics per facilitar el procés als consumidors.

Moltes botigues dedicades al comerç electrònic cometen errors que provoquen que els usuaris tanquin espantats la finestra i fugin a altres webs. Aquí presentem els quatre errors que cal evitar perquè els consumidors estiguin contents i romanguin a la pàgina.


  • 1. Enllaç a pàgina errònia. Perquè l'usuari arribi a la pàgina adequada, l'empresa ha d'assegurar que els banners que porten a les landing pages tinguin l'enllaç correcte.

  • 2. Motors de cerca ineficaços. Si el consumidor té una idea més o menys concreta del que busca, cal que el motor de cerca interna de la botiga sigui prou poderós com perquè li ofereixi el producte desitjat. Per exemple, pot donar suggeriments, corregir errors de l'usuari i acotar les cerques.

  • 3. Informació insuficient del producte. L'article en el qual s'ha interessat el consumidor ha d'oferir tota la informació indispensable perquè es decideixi a adquirir-lo. Tant en els textos, imatges, vídeos o les valoracions d'altres usuaris, si s'inclouen.

  • 4. Dades sobre les despeses d'enviament. Si una botiga no ofereix les despeses d'enviament gratuïtes, ha d'indicar la quantitat abans de demanar les dades al client per efectuar la compra.



tags: compra online, errors

cdnet

màrketing

  Títol Tema
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
4298 Presentació de iAgric
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
7683 Què és un servidor segur?