Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web

Accions que permeten el creixement del lloc

1. Registra el teu negoci a Google My Business
Google My Business és una de les eines gratuïtes de Google que permet editar una fitxa del teu negoci. My Business, augmenta la visibilitat del negoci i, a més, ajuda al posicionament SEO . Amb aquesta eina, pots fer créixer el tràfic de la teva web i ampliar la teva base de clients.

2. Afegeix eines d'analítica
Analitzar el trànsit d'una web i els clients d'un negoci és fonamental per poder optimitzar el contingut i el lloc. Constitueix una de les estratègies digitals més importants. T'ajudarà a conèixer als teus clients i poder oferir-los el que volen comprar. Una de les eines més importants i també gratuïta és Google Analytics. Només cal instal·lar-la a la teva web i començarà a mostrar resultats.

3. Utilitza backlinks per millorar el teu posicionament SEO
Els backlinks són enllaços d'altres llocs que apunten a el teu. És a dir, es tracta de links que es troben en altres pàgines de rellevància i que es direccionen al teu web. Els backlinks milloren la teva posicionament SEO .

El posicionament SEO és l'ordre dels resultats en els motors de cerca, per a una consulta en particular. Per establir aquest ordre, l'algoritme pren dos criteris: la rellevància i l'autoritat.

La rellevància indica com de apropiat és el contingut per a la consulta que es va realitzar. L'autoritat mesura la reputació de la pàgina web. És en aquest últim factor on, els backlinks, milloren el posicionament SEO d'una web.

4. Estableix formes de comunicació instantània
Els llocs web solen contenir tota la informació necessària. No obstant això, quan els usuaris tinguin dubtes o vulguin realitzar preguntes, és important que hi hagi una forma de comunicació que sigui instantània.

Per això, pots utilitzar eines com xats o WhatsApp en el teu lloc web (has de afegir-los amb un plugin).

5. Utilitza un disseny adaptable i atractiu
En l'actualitat, tots els llocs web tenen dissenys semblants, atès que utilitzen plantilles. Si tens la possibilitat, crea el teu propi disseny, específic per a la teva web.

A més, cal que el lloc sigui adaptable. És recomanable que pensis molt més en el lloc vist des de dispositius mòbils. Pensa que la majoria dels usuaris, navega a través de smartphones.

6. Crea contingut per al teu públic objectiu
El teu públic objectiu està constituït per usuaris que puguin transformar-se en potencials clients. Al crear contingut, has focalitzar a atreure aquest tipus de públic perquè l'esforç es vegi recompensat amb conversions.

tags: estratègies digitals web

Ho vols compartir?

  Títol Tema
7881 Els bots maliciosos representen gairebé el 40% de tot el trànsit d'internet
7860 Estratègies digitals d'èxit per a una pàgina web
7683 Què és un servidor segur?
5837 Google penalitzarà les webs no adaptades a dispositius mòbils
5486 Com complir amb les directrius de cookies de la LSSI?
5232 4 raons per les quals els usuaris abandonen una compra en línia màrketing
4298 Presentació de iAgric
3852 Per què la majoria de les empreses no pren precaucions al núvol
3830 Pàgina de Facebook o blog corporatiu? Claus perquè la seva empresa estigui a la xarxa amb èxit màrketing
3836 L'era de l'hegemonia de les tauletes
3834 Cloud computing: evolució d'un model d'èxit
3753 S'aprova el primer dictamen de privacitat de les apps mòbils
3743 5 claus per a una estratègia eficaç de màrqueting a temps real màrketing
3747 El màrqueting es capbussa en l'oceà digital màrketing
3696 Estudi sobre l'activitat de les principals marques espanyoles en xarxes socials social media
3749 La privacitat de Facebook: els mites i les veritats sobre la xarxa social social media
3565 Les 5 tendències de social commerce per a 2013. màrketing
3610 Són les xarxes socials una amenaça per a les empreses espanyoles? social media
3570 El novembre negre de la seguretat de la informació
3563 Facebook té problemes amb el model de negoci publicitari màrketing
3561 Veritat o ficció? Tot sobre l'adopció del HTML5 - infografia
3559 Disenyar una bona experiència d'usuari- infografia màrketing
3480 13 tendències de social media marketing que enlairaran el 2013 màrketing
3478 Així et segueixen el rastre a internet màrketing
3274 Garantint la seguretat al núvol social media
3272 Què fer per llançar-se bé al e-commerce? màrketing
3276 6 consells sobre marketing online – infografía social media
3114 Com relacionar-se professionalmente a les xarxes socials màrketing
3110 10 riscos que les marques haurien d'atrevir-se a assumir a les xarxes socials màrketing
3116 Consells de Google per adaptar-se al mercat mòbil màrketing
3028 5 exemples de botigues virtuals amb codis QR màrketing
2952 SEO d'un cop d'ull - infografia màrketing
2877 Quin és el millor moment per publicar a Twitter, Facebook o Tumblr? social media
2714 6 coses que mai haurien de compartir-se a Facebook social media
2744 Detalls del nou Facebook per empreses social media
2720 5 formes per integrar un lloc Web amb xarxes socials màrketing
2722 Cinc accions a evitar en social media social media
2549 Una estratègia a les xarxes socials ha d'anar més enllà de comptar seguidors màrketing
2594 Com mesurar la fortalesa d'una marca en les social media màrketing
2582 Per què els clients abandonen el carret de la compra? màrketing
2532 Facebook revela com rastreja als seus usuaris social media
2534 Com borrar el teu compte de facebook la guía definitiva. social media
2530 Estratègies de màrqueting en xarxes socials social media
2551 Com planificar una acció de màrqueting a les xarxes socials màrketing
2536 Les 8 claus del Marketing a Facebook social media
2538 Els pasos per a una estratègia social media. màrketing
2545 Les claus per una bona estratègia de màrqueting en mitjans socials màrketing
3745 Una forma senzilla d'entendre el cloud computing – Vídeo